1 DAY TO GO!

Morgen is het eindelijk zover. 21 Juli… Hier heb ik zo lang naar uitgekeken. Vanaf morgen tot 8 augustus verblijf ik in Zuid-Californië, in San Diego! Ik heb er mega veel zin in en ben druk bezig met de laatste dingen te regelen. Vandaag een beetje afscheid nemen van iedereen in Nederland en dan morgen vroeg opstaan, om half 10 moet ik alweer in de auto zitten naar Schiphol. Dan begin ik aan mijn heenreis die in totaal bijna 16 uur duurt… Maar ik vermaak me vast wel. De komende 2,5 week wordt geweldig. Ik heb er zin in! 🙂

Oh ja, als je op de hoogte wilt blijven van alles wat ik meemaak etc. dan kun je mijn tweets lezen (@Jorisvz) of hier rechts je email adres invullen.

Categorieën: Internship | Een reactie plaatsen

Berichtnavigatie

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

