About to take off!

Ik zit al in het vliegtuig, we vertrekken bijna. Ik ben helemaal klaar voor Amerika. Er zit een best aardige man naast me die me al vertelde dat San Diego ‘really great’ is. Bij het instappen heeft KLM/Delta iets niet goed gedaan met de stoelen. Daardoor zit ik nu in een comfort stoel in plaats van economy. Awesome! Wat een geluk! Ik hou nu al van Amerika! We gaan zo weg, dus tot straks allemaal. 🙂

20130722-205216.jpg

Categorieën: Internship | 1 reactie

Berichtnavigatie

Een gedachte over “About to take off!

  1. papa

    Hey JO JO,

    Al helemaal aangekomen?

    Groet papa

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

