Minneapolis-Saint Paul

Het is hier nu bijna 17:00. Ik was om 14:45 al geland, half uur eerder dan verwacht. Heb een te gekke eerste vlucht gehad. De stewardessen hadden superveel te eten voor me enzo. Entertainment was ook chill. Er staan iets van 75 films op dat schermpje. Hopen dat ik de terugreis weer comfort kan vliegen haha. Maar ben dus nu al 2 uur in Minneapolis. Het vliegveld is net wat kleiner dan Schiphol. Toch is het wel druk. Er is nu al wel 7 uur tijdsverschil met Nederland en dat merk ik wel haha maarja. De amerikanen hier zijn echt aardig en ik kan wel met ze lachen. Zelfs even gelachen met de man van de us border patrol, zegt genoeg. Over een kwartier moet ik gaan boarden voor mijn volgende vlucht. 1389 naar mijn eindbestemming San Diego!

20130721-170043.jpg

Categorieën: Internship | Een reactie plaatsen

Berichtnavigatie

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

