Day one

Gisteravond ben ik eindelijk om 19:43 geland in San Diego. Ik landde tijdens zonsondergang en ik heb heel mooi over downtown San Diego kunnen kijken. Ik was niet normaal moe… Maarja. In de terminal ging ik met de roltrap naar beneden, op zoek naar Emily. Ik zag haar niet dus ik dacht ze komt zo wel, ik haal vast m’n koffer. Onderweg naar de baggage claim kwam er ineens een meisje langs huppelen die zei: Hi Joris! En daar zag ik Emily eindelijk! Na bijna 2 jaar. Het was super leuk elkaar eindelijk te zien! Valerie was er ook en we hadden t gelijk super leuk met z’n drieën. Toen heeft Emily’s oom steve ons naar huis gebracht. Mijn eerste indruk was al heel goed over San Diego. Het zag er super mooi uit. Palmbomen, mooie haven met boten etc. Toen we thuis kwamen kreeg ik gelijk een grote knuffel van de moeder van Emily. Echt een warm welkom. Het liefst wilde ik gelijk slapen, maar we namen nog snel een pizzapunt want die had de moeder nog voor ons gehaald omdat ze dacht dat ik uitgehongerd zou zijn. Om half 10 geloof ik ben ik naar bed gegaan. Ik ben een paar keer ’s nachts wakker geworden vanwege het tijdsverschil. Om 8:15 lokale tijd ben ik maar opgestaan. Nadat we even beneden tv hebben gekeken zijn we naar Target gegaan. Echt een mega grote store waar ze alles hebben, alles! Vervolgens zijn we naar een T-Mobile store gegaan om voor mijn telefoon een simkaart te regelen. Alleen tja ik had liever AT&T. Dus we gingen weer en zijn doorgereden naar UTC, een supermoderne winkelplek. Echt heel mooi. Ik heb daar bij de AT&T een simkaart gehaald en een ice tea bij Starbucks. Je krijgt hier gewoon een beker waar een liter in kan… Tja. Vervolgens zijn we naar een Mexicaans fastfood restaurant gegaan om te lunchen. Daar hebben we een soort kapsalon gehaald, echt lekker. Oja Valerie reed dus. Ze is pas net 16 en heeft nu al haar rijbewijs, echt vet. Vervolgens heeft ze ons thuis afgezet en daar hebben Emily en ik 21 Jump Street gekeken. Daarna zijn we even een rondje gelopen in de neighborhood. Het is echt heel mooi hier, ik ga hier sowieso wonen haha. Toen we terugkwamen zijn we gaan eten. En nu zitten we dus op de bank weer tv te kijken. Morgen gaan we een tour doen op een university en ’s avonds vrijwilligerswerk doen. Maar eerst lekker slapen zo.

20130722-204651.jpg

Categorieën: Internship | 1 reactie

Berichtnavigatie

Een gedachte over “Day one

  1. papa

    Hoi,

    Super dat de reis goed gegaan is en dat je het direkt al naar je zin hebt.

    Groet papa

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

