Day two

Vanochtend om 07:00 ging de wekker al. Ik kwam best makkelijk mijn bed uit. Na een bagel als ontbijt ben ik gaan douchen en om 9:00 ben ik met Emily naar San Diego State University vertrokken. We zijn met de bus en trolley (soort metro/tram) gegaan. San Diego State Universitie is echt heel mooi. Het is zoveel mooier dan de Nederlandse universiteiten. En ook veel groter. We hebben een tour gevolgd waarbij we veel informatie kregen. Ze bieden veel studies aan met goede kwaliteit en zorg voor studenten. Gewoon perfect. Als ik moest kiezen tussen de Nederlandse Universiteiten en deze dan zou ik zeker weten voor deze hier gaan. Na de tour zijn we even naar Fashion Valley geweest. Een open-air winkelcentrum, ook heel mooi. Bij A&F shirtje en parfum gekocht. 🙂 Daarna hadden we honger en toen zijn we naar een McDonald’s gaan zoeken. Na 2 uur (!) zoeken hadden we er eindelijk een gevonden. Helemaal uitgehongerd namen we een groot menu met allemaal extra burgers. Alles is hier veel groter trouwens. Wat hier een small friet is is in Nederland large… Maarja. Amerika… Bijna alle burgers zijn 1$… Zo anders dan in Nederland… Na de mac zijn we maar richting mijn stagebedrijf gegaan. Helaas was mijn telefoon leeg en mijn data deed het opeens niet meer, dus we moesten het op de ouderwetse manier vinden. En dat ging niet zo goed. Emily zei dat ze de weg wel wist, want ja, zij was er al wel eens geweest. Emily belde alvast dat het waarschijnlijk iets later zou worden. Nadat we drie keer een verkeerde bus hadden genomen en drie kwartier hadden gelopen, waren we in de hele andere kant van de stad. We waren al een uur te laat… Niemand kon ons echt helpen want ze hadden geen idee waar t is. Ook namen ze de telefoon niet op dus we waren echt verdwaald. Emily besloot da we maar beter op zoek konden gaan naar een bus naar huis… 2 uur later waren we eindelijk thuis. Ik ben gelijk gaan bellen naar AT&T en heb meer data gekocht zodat we niet meer ‘in trouble’ komen. Telefoons blijven handig en onmisbaar. We hebben daarna homemade tacos gegeten. Super lekker! Vervolgens zijn we tv gaan kijken en we gaan zo slapen. Morgen gaan we weer een tour doen maar dan bij een andere universiteit; San Diego University. Ben benieuwd welke universiteit nou beter is.

20130723-221833.jpg

Categorieën: Internship | Een reactie plaatsen

Berichtnavigatie

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

