Day three

Het is nu 08:17 AM hier. Ik was gisteravond veel te moe om nog een stuk te schrijven dus vandaar dat ik dat nu pas doe. Gisterochtend weer vroeg opgestaan. Lekkere bagel met stukjes meloen als ontbijt. Toen zijn we naar de University of San Diego gegaan. Echt een hele mooie universiteit. Ook deze vind ik een stuk beter/mooier dan de Nederlandse omdat alles geregeld wordt voor de studenten door de school. Gewoon veel begeleiding zeg maar. Bijvoorbeeld gratis bijles wanneer de docent vindt dat dat nodig is. Verder zag de universiteit eruit als een kasteel. Na de rondleiding zijn we naar Old Town gegaan. Een soort dorpje in San Diego dat niet is gemoderniseerd. Dat was ff afkicken van McDonald’s & Starbucks gister! Maar t ging goed. Heb daar mijn eerste Root Beer gehad. Daarna wilden we gaan lunchen, maar eerst zou Sabrina nog komen dus we wachtten even op haar. Toen dus geluncht daar en daarna zijn we richting St. Vincent de Paul Villages gegaan voor het vrijwilligerswerk. Gelukkig waren we deze keer wel op tijd (omdat ik de route op mn iPhone had) Toen we uitstapten zagen we al gelijk dat we in de ghetto van San Diego waren beland. Veel junkies etc. We werden zelfs achtervolgd door eentje die echt een flinke dosis had genomen haha. Maarja. Toen we eenmaal binnen waren kregen we een vrijwilligersbadge en werden we doorverwezen naar ‘the big kitchen’. Daar hebben we dus 3 uur lang sauzen op taco schelpen moeten serveren. De daklozen zelf waren heel aardig. Allemaal ‘thank you & may God bless you’. Het personeel minder, die behandelde de medewerkers een beetje anders. Daarna zijn we via Fashion Valley naar huis gegaan. Thuis hebben we gegeten en toen was ik eigenlijk kapot moe dus ik ben zo snel mogelijk gaan slapen. Het Engels praten gaat goed en het is zelfs moeilijk om dit in Nederlands te blijven schrijven omdat ik steeds naar t Engels over wil gaan. Denken gaat al in Engels haha. Nu pakken we de trolley naar de California Flight Academy. Ik probeer vanavond (lokale tijd) mijn volgende verhaal te doen.

20130725-083017 AM.jpg

Categorieën: Internship | Een reactie plaatsen

Berichtnavigatie

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

