Day four

Zo, hier is dag 4. De tijd gaat veel te snel, het is ook geweldig hier! Ik blijf hier gewoon wonen. Vanochtend zijn we, iets later dan gepland (tja, ik blijf Joris), naar de California Flight Academy vertrokken. Met ‘we’ bedoel ik Emily, Valerie en ik. Het duurde ongeveer een uur tot we daar waren, best lang dus. Toen we eenmaal daar waren, kregen we een rondleiding van de chief. We mochten gewoon het apron oplopen, dus tussen de vliegtuigjes en ik mocht zelfs in eentje zitten om te zien ‘what it feels like to be a pilot’. Best gaaf. Nadat hij de financiële aspecten van de studie (jaja) met me had doorgenomen vroeg hij doodleuk of ik t leuk zou vinden om een vlucht te maken met een student en instructeur. Nou ehm… YEAH I’D LOVE TO! En na twee uur wachten stapte ik in een Cessna 172N, awesome! De vlucht duurde ongeveer een uur, we zijn opgestegen, langs de kust naar het noorden gevlogen, een touch & go gemaakt en uiteindelijk weer geland op hetzelfde vliegveld waar we vertrokken. Topervaring! Toen we waren uitgestapt zijn we naar het trolleystation gelopen en de trolley naar huis genomen. Valerie heeft ons een ritje naar Starbucks gegeven en thuis weer afgezet. Toen hebben Emily en ik een film gekeken, vervolgens noodles gegeten en zometeen gaan we Insidious kijken. Zoals ik al zei is het echt geweldig hier. Dit is de beste vakantie die ik ook heb gehad. Ik heb de tijd van m’n leven hier… Alles is gewoon perfect 🙂

20130725-100820 PM.jpg

Categorieën: Internship | Een reactie plaatsen

Berichtnavigatie

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

