Day five

Gisteravond vergeten een verhaaltje te schrijven, dus hier is ‘ie. Gisterochtend heb ik een beetje uit kunnen slapen tot half 11. Toen ben ik snel gaan douchen en omkleden. Om 11 uur zou de oma van Emily komen met Emily’s twee nichtjes. Haar oma was geboren in Nederland dus ze spreekt nog aardig Nederlands. Om vijf over 11 ging de deurbel en toen kwamen ze met z’n drieën binnen. De nichtjes waren op dat moment nogal verlegen, de oma begon gelijk Nederlands tegen mij te praten. Dat was best raar, ik heb al bijna een week geen woord Nederlands meer gezegd. Toen vroeg ze of we zin hadden om mee te gaan lunchen en ik mocht kiezen waar. Ik heb alleen geen idee welke restaurantjes hier zitten enzo dus ik zei: ‘I’ll leave it up to the girls.’ Uiteindelijk kozen zij voor ‘Islands’, een burgerrestaurant in Hawaiiaanse/surfachtige stijl. Ik bestelde een burger met kippenborst en wat friet. Na zo’n 10 min kwam de grootste burger die ik ooit heb gezien tevoorschijn… De ‘big mac’ heeft een nieuwe naam nodig. De burgers hier zijn 4x zo groot… Maarja al het eten is hier veel groter… Na Islands zijn we weer naar huis gereden en toen hebben we ’10 tellen in de rimboe’ en ‘lummelen’ gespeeld. ‘De lummel’ was een té moeilijk woord voor ze dus dat werd ‘the limbo’. Hierna zijn ze naar huis gegaan. Ze vonden het heel moeilijk om te gaan, ik kreeg 10 knuffels van ze voordat ze de auto instapten terwijl ik ze zondag alweer zie. Bij de laatste knuffel zei het jongste nichtje, Jessica, 7 jaar oud: ‘You smell Dutch.’ Haha. Toen ze wegwaren zijn Emily en ik naar La Jolla Shores vertrokken. Hier zouden honderden zeehondjes liggen aan de kust. Na anderhalf uur reizen zagen we er maar drie. Maar nog steeds bijzonder en leuk. Toen zijn we weer naar huis gegaan en daar hebben we pork met salade gegeten. Weer heel lekker. (Eten is hier zoveel beter dan thuis… Sorry mam) Na het eten hebben we de drie ‘bitches’ bij de buren opgehaald. De ‘bitches’ bleken drie kleine hele speelse hondjes te zijn. Allemaal meisjeshonden. Dus t was een beetje een gekkenhuis met ineens vijf honden in huis. Maar ze werden na zo’n kwartier wat rustiger. Vervolgens hebben we even gewacht tot Marie klaar was met tv kijken en toen begonnen we aan onze Paranormal Activity avond. We wilden ze alle vier in één avond zien. Na 1,5 film was ik moe en viel ik bijna in slaap dus ons plan was nogal mislukt. Voor vandaag, 27 juli, weet ik niet precies wat de plannen zijn… Maar dat zien we vanzelf wel.

20130727-100405 AM.jpg

Categorieën: Internship | Een reactie plaatsen

Berichtnavigatie

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

