Day six

Vanmorgen weer lekker kunnen uitslapen. Toen ik aangekleed beneden kwam vroeg Emily wat ik wilde ontbijten. Tja, mijn perfecte ontbijt bestaat uit Starbucks coffee & donuts. Dus we gingen op zoek naar zoiets. Er was een donuts store 2,5 km vanaf ons huis, maar er was geen bus stop in de buurt dus we zouden dan ongv. een half uur moeten lopen. Emily zei dat haar moeders vriendin en haar vriend zo langs zouden komen dus we konden hen vragen of ze ons wilden brengen. Toen ze hier waren en we aan tafel zaten ontstond er een discussie van zo’n 20 min. De vriendin van Emily’s moeder had namelijk een afspraak bij de kapper dus ze wilden t allemaal in een schema zetten zodat alles op tijd ging. Na zo’n 20 min zaten we dus met z’n allen in de auto. Eerst haar afgezet bij de kapper, toen zijn we ‘snel’ naar Walmart gegaan. Echt een gigantisch grote winkel…. Niet normaal… Maar wel leuk! Na Walmart zijn we weer naar de kapper gereden. Echt raar dat we steeds de auto namen, want er zit echt maar zo’n 150 meter tussen de kapper en Walmart maarja. Het blijven Amerikanen… Bij de kapper moesten we nog even wachten en er was een McDonald’s tegenover de kapper dus je raadt t al. Echt gek dat bijna alles hier te koop is voor $1… Zelfs een McChicken. Na de mac zijn we gelijk doorgelopen naar Starbucks. Daar kwam ik er dus achter dat de grootste maat die ze hebben een beker van 0,5 liter is. Dus die nam ik. Gevuld met iced tea. Ge-wel-dig. Toen we weer thuis waren is Valerie langsgekomen en zijn we naar Pacific Beach vertrokken. Toen we na een half uur eindelijk daar aankwamen werd Valerie gebeld dat ze weer naar huis moest komen dus dat was nogal balen. Emily en ik zijn alleen naar het strand gegaan. Het was awesome. Ik dacht dat ze een grapje maken toen ze zei dat ze haar hoofd in het water wilde steken, nog geen 10 seconde later deed ze het gewoon en ze daagde mij uit het ook te doen. Dus ik deed dat gewoon twee keer. Crazy people. Om ongeveer zes uur zijn we pizza gaan halen en naar huis gegaan. Toen hebben we gewoon even de Cinnamon Challenge gedaan. Zo grappig haha. We hebben ’t ook opgenomen dus misschien zet ik die zo wel online. Nu gaan we Paranormal Activity 2 kijken omdat ik gister bij de tweede film al bijna in slaap viel haha dusja de marathon is zo goed als mislukt, maar op deze manier kan het ook. 🙂

Cinnamon Challenge

20130727-091232 PM.jpg

Categorieën: Internship | Een reactie plaatsen

Berichtnavigatie

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

