Day nine

Downtown San Diego. Vanmorgen beetje proberen uit te slapen. Toen ik beneden kwam vroeg Emily wat ik wilde doen vandaag. Ik besloot om richting Downtown te gaan; Little Italy & Seaport Village. Toen we van huis wegliepen kwam Emily’s oom net aanrijden. Hij bood ons een rit aan naar Downtown. Ook had hij tickets voor ons geregeld voor een baseball game tussen San Diego Padres en de New York Yankees. Onderweg vertelde hij nog wat dingen over San Diego. Hij zette ons af bij het Padres stadium in Downtown. We hebben daar even rondgekeken en toen zijn we een burger gaan eten in een restaurantje. Vervolgens zijn we helemaal naar San Diego Airport gelopen, om wat vliegtuigen te zien opstijgen & landen. Wel gaaf, vind ik dan. Toen namen we de bus naar Seaport Village. Het is letterlijk een klein dorpje aan het water. Leuke winkeltjes etc. Ik heb niks gekocht. We hebben nog even in het gras gelegen; beetje zonnen en toen zijn we weer naar huis gegaan. Marie had burgers met friet voor ons gemaakt. Haha. Onderweg kwamen we nog een vriendin van Emily tegen; we betrapten haar op een date. Maar ze is dus meegegaan naar ons huis. Zometeen weer een film kijken denk ik. Vrijdag mogen ze zwemmen bij Emily’s vriendin. Morgen Balboa Park denk ik. San Diego is freaking awesome!

20130730-090344 PM.jpg

Categorieën: Internship | 1 reactie

Berichtnavigatie

Een gedachte over “Day nine

  1. Joris wij wensen je nog heel veel plezier super groetjes opa en oma.

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

