Day ten

’s Ochtends weer een beetje uitgeslapen. Toen ik beneden kwam had Emily zomaar een frappuccino voor me gehaald! Echt geweldig! Toen zijn we samen met haar moeder gaan lunchen bij een chinees restaurant. Zelfs Chinees is niet normaal lekker hier. Ik ben alleen nog steeds niet gewend aan de porties die je hier krijgt… Toen we weer terug kwamen besloten we om naar Belmont Park te gaan. Belmont Park is een soort attractiepark/kermis naast het strand. Heel gaaf. We namen een unlimited ride wristband zodat we overal onbeperkt in konden. Paar keer in de achtbaan (die daar al sinds 1925 staat!), en ook in nog wat andere ‘thrills’. Superleuk! Ik heb nog wat mooie foto’s kunnen maken van de zonsondergang. Toen we naar de bushalte liepen stak de weg over, maar per ongeluk naar de verkeerde weg. Emily rende achter me aan maar toen rende ik al terug. Uiteindelijk stond ik aan de goede kant en Emily aan de verkeerde kant en toen kwam de bus… Dusja, bus gemist en toen moesten we een half uur wachten. Maar dat was niet erg want t was echt leuk daar. Californië is geweldig. Morgen gaan we naar ’s werelds beste dierentuin: de San Diego Zoo!

20130801-012759.jpg

Categorieën: Internship | Een reactie plaatsen

Berichtnavigatie

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

