Day thirteen

Vanochtend lekker uitgeslapen, nadat ik wat door Emily gemaakte pannenkoeken had gegeten zijn we naar het strand gegaan. Emily wilde naar Del Mar Beach, een te gekke plek… We moesten er even voor reizen maar dat was het waard. Ik ben gelijk wat te drinken gaan halen bij Starbucks. Het is voor mij gebruikelijk geworden een iced tea van een halve liter te bestellen… Maar goed, vervolgens hebben we even op ’t zand gelegen en toen zijn we natuurlijk ’t water nog even in geweest. De golven zijn niet normaal hoog hier..! Wel vet, om er dan zo in te duiken enzo. Toen zijn we weer naar huis gegaan en net hebben we zalm gegeten. Zometeen weer zoals gebruikelijk een film of twee kijken. Morgen gaan we naar de Padres vs de Yankees. Daar kijk ik echt naar uit; mijn eerste baseball game!

20130803-201108.jpg

Categorieën: Internship | Een reactie plaatsen

Berichtnavigatie

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

