Day sixteen

Vandaag m’n laatste dagje in het geweldige Californië gehad. Vanochtend vroeg opgestaan (8:15) en toen naar Balboa Park vertokken. Zag er heel mooi uit. Ik heb daar een poging gedaan tot inchecken voor mijn vluchten morgen… Ik kreeg een melding dat de vlucht van Minneapolis naar Amsterdam is overboekt dus het wordt nog spannend morgen! Na het inchecken zijn we nog even rondgelopen en vervolgens zijn we naar Downtown gegaan om naar Horton Plaza te gaan. Ik had eerlijk gezegd meer verwacht van het winkelcentrum maar we hebben ons vermaakt. Later in de middag zijn we naar Fashion Valley vertrokken waar we nog zeker twee uur zijn gaan winkelen. (In maar twee winkels; Abercrombie & Hollister) Maar het was het zeker waard. Heb weer een aantal dingen gekocht. Toen zijn we snel naar huis gegaan om vervolgens uit eten te gaan met de moeder van Emily. We zijn bij een Australisch restaurant gaan eten. Ik bestelde de ribs en kreeg na vijf minuten een halve meter aan ribs voor mijn neus. Wel lekker uiteraard. Na het eten zijn we nog even naar de supermarkt gegaan voor Ben & Jerry’s (Niet mijn idee…) We zijn nu al wel even terug. Ik ga zo m’n koffer weer inpakken en dan gaan we nog even wat drinken beneden ofzo. Ik vind het heel erg om te gaan maar ik kom hier sowieso weer terug dusja. Ik denk dat dit mijn laatste verhaal is vanuit San Diego, misschien morgen nog eentje in het vliegtuig… Wie weet, zo niet. Jullie krijgen de groeten van het zonnige geweldige San Diego!

20130806-231339.jpg

Categorieën: Internship | Een reactie plaatsen

Berichtnavigatie

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

