Home

En ik ben weer thuis. Na een lange reis van zo’n 18 uur landde ik gister om 11:37 op Schiphol. Het was een lange vlucht, helaas heb ik maar een half uur kunnen slapen. Het was wel fijn om papa en mama weer te zien.Nu voelt het wel raar om weer thuis te zijn. Gister werd ik om half 6 ineens ontzettend moe en toen ben ik gaan slapen. Om half 4 ben ik weer wakker geworden. Hopelijk gaat dat snel over, haha. Maar goed. Ik mis San Diego en iedereen daar heel erg. Ik ga zeker weten kijken of ik volgend jaar weer daar naartoe kan. Wie weet… Ik kan nu in ieder geval terugkijken op een geweldige vakantie!Afbeelding

Categorieën: Internship | Een reactie plaatsen

Berichtnavigatie

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

